2015. július 16., csütörtök

Bevezetés


Sosem gondoltam volna, hogy egy napon hatalmas házban fogok élni és saját takarítónőm lesz. Sosem gondoltam volna, hogy paparazzik sátraznak majd a kapum előtt. Sosem gondoltam volna, hogy egyszer annyi pénzem lesz, hogy egy egész országot is vehetnék belőle. Igazából nem is tudom, pontosan mennyi pénzem van. Itt állok egyedül a világban. 21 éves vagyok. A családomról évek óta nem tudok semmit és nem is keresnek. Én sem őket. Jobb így. Nekik jobb. Mindig is utálták a sztárokat, a gazdagságot, a 'tinglitangli' zenét és a hírnevet. Nem akarom ezzel terhelni őket. Jobb, ha  nem tudja senki az igazi történetem. 
Mert persze van egy kitalált. Muszáj, hogy legyen egy énekesnőnek élettörténete. Nekem is van. A nevem Auna Loren. 1994. szeptember  16-án születtem Lutonban, Angliában. Harmadik gyerekként érkeztem a családba, de mikor öt éves voltam a szüleim és két bátyám autóbalesetben meghaltak. Imádtam őket és a mai napig nem tudtam feldolgozni a halálukat. Innentől anyai nagyszüleim neveltek, akik csodálatos emberek voltak és mindent megtettek azért, hogy felhőtlen gyerekkorom legyen, már amennyire lehet. Nagyapa három éve halt meg tüdőrákban, Nagymama pedig pontosan egy évre rá. Ő egészséges volt, csupán elgyengítette a gyász és egy reggel nem ébredt fel többé. Immár egyedül maradtam egy kis házban és friss érettségivel eszemben sem volt főiskolára jelentkezni. Az énekhangom egész kiskorom óta lenyűgözött mindenkit és zeneiskolában is fejlesztettem a tudásom. Egy városi előadáson fedezett fel Troy Smith, a mostani menedzserem. Onnantól kezdve minden simán ment. Csináltunk egy videoklipet, amit feltöltöttünk  a YouTube-ra és a nézettsége három hét alatt elérte a milliót. Hogy hogyan? Tory Smith nem más, mint a népszerű fiú banda, a One Direction menedzsere. A videómat megosztották a banda Twitterén és ez volt a népszerűségem kezdete. Az elején sok bántó levelet is kaptam, de a többség pozitív volt, így megnyugodtam. Nem telik el nap anélkül, hogy megállítanának az utcán, sok lány kér autogramot, sőt néha fiúk is. Azóta eltelt fél év. 21 éves vagyok, egyedül élek és sztár lettem. De ez még nem minden. Kinek leszek az előzenekara június 28-tól? Na kinek? A bandának. A One Directionnek. Két hét múlva indulunk és nekem semmi kedvem nincs a fiúkkal utazgatni fél éven keresztül. Nem mintha nem kedvelném őket, kifejezetten aranyosak a srácok. Csak a baj az, hogy egyedüli lány leszek. Mindig voltak barátnőim és nehezen jövök ki a fiúkkal. Hogy őszinte legyek, kicsit félek tőlük. Nem vagyok szép, se olyan különleges személy, hogy a banda foglalkozzon velem. Úgy érzem egyedül leszek. Na majd meglátjuk..

Itt a bevezetés, remélem nem sikerült túl hosszúra. Amint tudom, hozom az első fejezetet. Sok puszi: Auna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése